سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۹

نماینده منتخب مردم پاوه و اورامانات در مجلس؛

حامی و همراه کتابخانه‌های عمومی خواهم بود

دیدار با نماینده رستگار یوسفی

محمدامین بهرامی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه با رستگار یوسفی، نماینده منتخب مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه، محمدامین بهرامی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه در راستای اعتلای فرهنگ کتاب و کتابخوانی و همچنین ابلاغ پیام تبریک مهدی رمضانی دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور، با رستگار یوسفی، نماینده منتخب مردم پاوه و اورامانات در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور در شهرستان جوانرود، دیدار و گفتگو کرد.

حامی و همراه کتابخانه‌های عمومی خواهم بود

در ابتدای این دیدار مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه، با مطرح کردن ضرورت توجه نمایندگان مجلس شورای اسلامی به اعتلای فرهنگ کتاب و حمایت از کتابخانه ها، بیان داشت: نمایندگان مجلس می توانند در سطح ملی پیگیر مسائل و مشکلات کلان کتابخانه ها باشند.

بهرامی همچنین اظهار کرد: یکی از مهمترین موضوعات قابل پیگیری توسط نمایندگان مجلس، حل مشکل تخصیص اعتبارات مناطق زلزله زده است که چندین کتابخانه ما را به صورت کامل تخریب کرده است. کتابخانه های عمومی در زلزله سال ۱۳۹۶ در بخش تازه آباد شهرستان ثلاث باباجانی، بیشترین آسیب را نسبت به سایر ادارات متحمل شدند.

وی در ادامه خواستار حمایت رستگار یوسفی از مسائل محوری نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در مجلس شورای اسلامی شد.

حامی و همراه کتابخانه‌های عمومی خواهم بود

در ادامه رستگار یوسفی، نماینده منتخب مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی، ضمن ابراز خرسندی از برگزاری جلسه مذکور در خصوص حمایت های همه جانبه از کتابخانه ها قول مساعد داد.

وی همچنین در خصوص کتابخانه های زلزله زده بیان داشت: از طریق ستاد بحران و سایر دستگاهای متولی در سطح ملی از کتابخانه های عمومی و توسعه هر چه بهتر زیرساخت های فرهنگ کتاب و کتابخوانی حمایت می کنم و همواره حامی و همراه کتابخانه های عمومی خواهم بود.

یوسفی همچنین به لزوم حمایت شهرداری از کتابخانه ها اشاره کرد و گفت: برخی مشکلات کتابخانه های عمومی با پرداخت سهم نیم درصدی از دآرمدهای شهرداری ها رفع خواهد شد و شهرداری ها نباید در این مورد قصور کنند.

وی در پایان گفت: یکی از مواردی که در برنامه های دوران خدمت خود در مجلس شورای اسلامی داریم، بسط و گسترش فرهنگ و توسعه زیرساخت های فرهنگی خواهد بود.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
2 + 4 =